Bloggtorka

Man kan ju lugnt säga att jag haft bloggtorka under en längre tid. Ytterligare en anledning har varit att jag tappat bort inloggningsuppgifterna, virrpanna som jag är.
Skall försöka bättra mig med den saken och har nu fixat så jag vet var jag har alla uppgifter :)
Egentligen kanske det inte hänt på mycket sen sist, jag jobbar på med mitt företag och om några månader så firar jag två års jubileum. Ganska fantastiskt egentligen att tiden går så fort. Det verkar stämma bra det där, att ju äldre du blir dessto fortare går tiden. Nåväl mitt jobb är så roligt på alla sätt vis. Det enda som oroar mig är hur min rygg skall hålla. Den värker vissa dagar så jag blir smått desperat. Men å andra sidan så skulle den värka även om jag gick hemma och drog benen efter mig. 
 
Ikväll har jag julpyntat lite, satt upp julstjärnor, hängt upp julgardiner och fixat till en julkrans som jag hängt upp på ytterdörren. Hittade ingen som jag fastnade för så det fick bli en egen design av lite krimskrams jag hade hemma. Mina tomtar har fått hedersplats i nya vitrinskåpet. Tror jag har satt upp det mesta jag vill ha. Det får inte bli to much, lagom är bäst. Fast helt ärligt tappade jag sugen efter gardinerna i köket. Min vana trogen så klantade jag till det. Råkade tappa gardinstången så blommorna flög från fönserbrädan och hundarna skällde i ren förskräckelse. Tänk att jag alltid skall riva ner något eller så mig när jag skall göra något.
 Egentligen hade jag velat ha en julgran ute men det kändes svettigt och börja stöka med det, dra ljusslinga genom fönstret osv, latmasken tog stryptag på mig så det var vara detta år också. 
 
 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0