Vardag

Idag blev en lång dag för mig och det känns i ryggen. Min chef är inte riktigt bra och se över arbetsmiljön och arbetställningar, nu får hon skärpa till sig. Det jag tycker är jobbigast är att jag har vilosmärta. Så fort jag sätter mig ner eller lägger mig efter jobbet för att vila, då börjar det mala. Ländryggen och ner i vänster ben, ända ner till tårna. Smärtan är olika kraftig beroende på vad jag gjort. Till det kommer min eländes nacke åxå. Jag säger igen som jag sagt förut. Hade jag varit en häst, hade jag gått på nödslakt.
 
Nå det gör ingen nytta att beklaga sig egentligen, men ibland måste man bara får ut det. Jag är annars en sån typ som när jag egentligen är ledsen blir jag arg, när jag har ont så blir arg. Oftast är det något  av detta som orsakar att jag fräser och är irriterad. Konstigt kanske att jag reagerar så men för det mesta så är det så det blir. Varför vet jag inte, man är väl lite konstig.
 
Idag blir det en tidigt kväll. Orkade knappt vakna i morse, snoosade så länge så jag nästan fick stressa på morgonen, å det är inte heller bra för då blir jag åxå irriterad. Å jo en sak till som gör mig irriterad , det är när jag måste frysa ...Å DET GÖR JAG I DENNA LÄGENHET!!!
 
 
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0