Helg igen

Ja som jag sagt tidigare så går veckorna i rasande fart. Har fullt upp på jobbet och det är tillfredställande. I veckan har jag varit med Herrman på hans första pudelträff och lite social träning. Han gick mest med nosen i golvet förståss, massor med spännnde dofter i ett golv av konstgräs. Lite ring och koppelträning blev det i alla fall. Han är riktigt duktig på att gå fint i koppel. Skall verkligen bli spännande att ställa ut honom. Min kollega Linda kommer att ställa honom åt mig ibland, då jag inte alltid är så pigg i benen och ryggen. Skönt att ha en backup ifall jag anmält honom till utställning och själv inte kan springa.
 
Idag blir det trimmet med mina egna hundar. Otto står först på tur. Bad och klipp står på agendan. Sen hem och ta det lugnt resten av helgen. Har haft en besvärlig natt med mina kramper och sendrag i benen. kramper på insidan av låren i båda benen så jag bara skrek rakt ut. Försökte resa mig och gå men kunde knappt räta på ryggen. Efter haltande och stönande tog jag mig till kontoret och fick tag i Voltarensalva så jag kunde smörja in benen. Det hjälper faktiskt mot dessa kramper. Men jag lovvar, det är lätt och hålla sig för skratt med detta elände!!!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0