NYA TAG

Jaha ja, så gör vi ett nytt försök med bloggandet. Kom liksom av mig när jag råkade hälla vatten i min gamla dator. Gick inte att skriva stora bokstäver och dom flesta tecken var borta. Nu har jag dock investerat i en ny dator som jag även använder till mitt jobb så nu är det färdigt med vatten och kaffe vid datorn, ett tag i alla fall.
 
Har blivit med en till hund sen senast jag skrev, en dvärgpudel så klart och en halvbror till min äldsta hund Ture. E riktig sötnöt som förärades med namnet Herrman, för att han helt enkelt är en Herre Man. Tyckte det passade honom utmärkt det namnet. Den bästa tillökningen är dock mitt tredje barnbarn Emanuel. Äntligen har jag en liten Emanuel. Ville så gärna döpa min yngsta son till det namnet men jag fick inte alla med mig som var inblandad. Emanuel är nu 6 månader å ett riktigt charmtroll, jag får lust å bita honom i kinden varje gång jag ser honom. Söt som bara vad är han också, så det gör ju inte saken bättre. Systrarna är mäkta stolt över lillebror. Tänk vad jag har mycket att glädjas åt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0