Bra å ha saker och söndags mys

Söndagmorgon inleddes med en frukost bestående av ostbricka. Ett stilla snöfall ute, varmt och skönt så denna morgon var perfekt. Hundarna matade, rastade och leker med sina nya leksaker som införskaffades igår då jag var ute på storheden för inköp av en massa bra och ha saker.
 
Tänk att allt tar slut samtidigt, kan det bero på att jag handlar regelbundet samma saker som tvål, shampo, tandkräm, tandborstar, skurmedel, tvättmedel, hundskitpåsar. Verkligen upphetsande handling,,,,not!! Men ett måste. 
Så klart måste vovvarna få något å denna gång blev det en ny bädd åt Herrman, superfin. Å matte fick en massa hår accesoarer för att kunna sätta upp håret. 
 
I övrigt är jag ju bra på att göra ingenting så det finns inte så mycket att sätta på pränt, mer än att jag längtar till OS är över. Vilket spektakel, som kostar pengar och i slutändan inte tillför något för mänskligheten. Nä, inget för mig.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0