Träning

Det börjar gå bättre och bättre med träningen. Fortsätter det så här så hoppas jag att jag kan minska på smärtstillande. Några veckor till så borde träningsvärken också bli bättre, det gillar vi!
 
Idag har jag badat och klippt Sune, nu är han helt å hållet i tovåldern. Det är ett stort jobb och hålla honom något så när tovfri. Han gillar inte alls när matte råkar lugga han lite grann. Morrar och biter efter kardan och kammen, lillgubben. Jag försöker vara så försiktig jag bara kan men ibland så luggar det nog, stackarn. I  morgon är det Ottos tur och få sig en omgång med bad och sax. Har köpt K9:s nya  intensive coat cure å det skall bli intressant att testa. Otto har bra päls men det kan ju inte skada att prova detta. 
 
Nu skall jag lägga mig och läsa en stund å sen är det natta!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0