Planering

Sitter och flurar på allt som skall göras innan starten av trimmet. Inköp av bastillbehör som skär, saxar och diverse bra och ha saker. Dock har jag ju samlat på mig under åren med nödvändigheter till ett trim då jag klippt i många år nu. 
 
Fick frågan häromdan om det inte känns skrämmande att säga upp ett fast heltidsjobb, å nä det gör inte det. När jag väl bestämde mig så har jag hittills inte ångra mig en minut. Det känns brefriande och som jag skrev tidigare, tänk att få jobba med sitt intresse, det är inte alla som kan göra det. 
 
Jag tränar på för fullt för att stärka upp ryggen och det har redan börjat ge resultat, å det gillar vi! Det var det viktigaste jag hade att ta tag i när jag väl tog beslutet. Tidigare när jag jobbade 100 % å lite till så fanns det ingen ork att masa sig ivväg å träna sent på kvällen. Jag kom hem från jobbet, la mig på sängen å dog!!! i princip. Helt slut i kroppen och knoppen. 
 
Nu har jag tid i lugn och ro och fundera på hur jag skall göra, vad jag behöver invenstera i och så vidare. Som tur är så har jag en god vän som kommer att hjälpa till med viktiga papper och dyl. Så den biten kan jag släppa just nu. Har ju haft eget företag i många år tidigare så lite hum har jag ju om vad det vill säga. Hårt jobb men man är sin egen. Å jag är en snäll chef med mig själv,,,hehhe
 
Nää nu vidare till att göra listan och sen iväg ut på en prommis!
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0