Hundtrim

Det är det väl lika bra att göra det offentligt. Från 1 april startar jag mitt eget trim, Nilla´s Hundtrim. Jag kommer att finnas i samma lokal som Hundvårdssalongen på Örnäset. 
 
Detta har jag funderat länge på och nu blir det verklighet, tänk att kunna jobba med sitt fritidsintresse. Det är inte alla förunnat. Mer info kommer eftersom och det går bra att redan nu kontakta mig för tidsbokning via mail : [email protected]
 
Exempel på vad jag kommer kunna erbjuda är bad, vardagsklippning, kloklippning, öronrens och finputs.
 
 

Anki
2013-03-07 @ 13:12:21

Toppen vad bra :-) Bra Namn på ditt trim

Ingalill N-S
2013-03-08 @ 11:28:25

Lycka till i massor! Häftigt med sitt fina hundintresse som jobb!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0