Det närmar sig med öppning

Nu är det snart dax för att starta mitt trim. Den 1 april är det officiella datumet men det är en söndag så tisdag kör jag igång. Lite nervöst börjar det bli och lite tvivel kommer över mig med jämna mellanrum. Hur skall det gå, kommer jag att ha tillräckligt med kunder osv, osv. Men nu är bollen i rullning så det är bara att bita ihop och fortsätta. Samtidigt så ser jag fram emot det, känns roligt och något helt annat än jag gjort   tidigare.
 
Har skickat in en beställning på bas grejjer som behövs för ett trim, en del har jag ju redan men det blev ändå en hel del på listan. Det jag har hemma räcker inte på långa vägar, men har klarat mig med det för hemmabruk. Har ju klippt vänner och släktens hundar under flera år för att träna, men nu blir det mer regelbundet och träning ger färdighet. Så jo, det känns bra faktiskt. 
 
Var idag på mitt jobb och tömde mitt kontor å det kändes inte allför sorligt. Mina kollegor kommer jag säkert att sakna men dom kommer att flytta så jag har inte så långt och knalla över och hälsa på om längtan blir för stor :))
 
Å jo en sak till, träningen börjar ge resultat. Har bättre i ryggen så det är a och o om jag skall kunna klippa hundar. Men är jag konsekvent och tränar regelbundet så bör det fungera.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0