Badrum i turkost!

Det är inte så lätt att få fint i gamla slitna badrum men jag gjorde mitt bästa. Har liksom snöat fast i turkost och råkade hitta billigt draperi, tandborstkopp, handukar och matta i turkost. Det har jag nu roat mig med en timme och fixat till. Det fick bli gympasset idag...:)) Mitt nästa projekt är sovrummet men det får nog vänta någon dag, orken tog slut...
Detta är en budget variant på homemakeover, hela kalaset gick på 183 riksdaler!
 
Tycker mig märka lite skillnad i ryggen fast det är marginellt. Kotorna gnider inte lika mycket och det känns som någon muskel börjar få lite liv. Hoppas att det skall bli bättre för annars så är det väl rullstol för mig inom några år.
 
Idag kommer kära syster yster med flyttlasset från Finland. Längtar och hoppas att hon och barnen skall trivas. Efter 27 år i ett annat land så tar det nog lite tid att anpassa sig men man får ha tålamod. Det blir bättre.  Jag beger mig till Sävast lite senare idag och möter upp dom. Är nog inte så mycket till hjälp mer än mottagningskommité...
 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0