Sista semesterdagen!

I morgon måndag börjar jag åter att jobba. Det är med blandade känslor jag väntar på morgondagen. Man måste ju jobba för sin brödföda men samtidigt känner jag att jag har för lite ork. Men det är bara och bita ihop så skall det nog gå bra.
 
Idag har jag Maja här . Hon ringde på förmiddagen och frågade om hon får komma till mommo och självklart fick hon det. Så nu ligger hon och myser i mommos säng med Ture för hon kände sig lite trött. :)
 
Skall strax börja med middagen. Biff Rydberg och sallad. Nyttigt som bara vad. I övrigt skall jag nog inte göra så mycket mer. En sväng ut med hundarna och sen är det nog bara och förbereda sig för sängen. Slut med nattsuddandet för ett bra tag framöver.
 
 
melano.blogg.se
2013-01-14 @ 03:46:21
URL: http://melano.blogg.se/

mysmaja.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0