Kanske en förändring

Sitter och drömmer mig bort och undrar om det är förändringens vindar som blåser i mitt liv. Skall det bli så att jag gör en helomvänding igen och börjar om. Börjar från början och startar om. Den som lever får se.
 
Men som min son uttryckte det:
 
Ingen kommer ihåg en fegis!!
:))
Men jag är gammal och feg men kommer nog inte backa om möjligheterna avlöser varandra. Men skall jag sitta och vara missnöjd med vad andra fattar för beslut om min framtid, eller själv ta tag i saken? Vissa dagar känner jag mig som en sprattelgubbe som fastnat i trådarna som andra drar i, ogillar starkt den känslan. Jag vill bestämma över mig själv, jag vill ha kontroll på det jag kan kontrollera annars mår jag inte bra. Blir bara obstinat när andra tror dom känner mig bättre än jag själv gör. 
 
Låter kryptiskt men jag kommer att avslöja eftersom vad som händer, om det händer. Annars fortsätter jag väl som jag alltid har gjort. Visst låter väl det tråkigt...?
 
 Sover på saken, Godnatt!
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0