Första arbetsdagen!

Gick si så där. Fick börja dagen med att flytta ner mitt kontor en våning. Tur jag har hjälpsamma kollegor så det tog inte så lång stund. Men jobbigt ändå när hela kroppen värker. Men nu är det gjort i alla fall. Få se när vi får flytta permanent, vart vet jag inte men någonstans blir det.
 
Dagen på jobbet avslutades med en sprängande huvudvärk, men då vet jag ju att det finns något innanför pannbenet i alla fall. Det jag skulle önska vara någonstans där jag under dagen fick räta ut ryggen. Sitter och spänner mig hela dan så det är nog det som utlöser huvudvärken...suck
 
Nu skall jag vila en stund efter maten, blev rester från igår och det var då tur. Hade inte orkat få ihop någon middag. Hoppas morgondagen går bättre. 
 
Nä, jag skulle trivas bättre och må bättre om jag fick vara som tjuren Färdinand, sitta, inte under eken men hemma och lukta på blommorna!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0