Ett Nytt År

Nyårs firandet hemma hos mig gick minsann i lugnets tecken som vanligt. Skall jag vara ärlig så har jag aldrig tyckt att nyår är något speciellt att fira. För mig är det bara ytterligare en dag i mitt liv. Firat har jag gjort ändå, för barnens skull när dom var små och familjen ni vet. Idag behöver jag inte göra det om jag inte vill och för det mesta vill jag inte. 
Detta nyår kunde jag avstå med gott samvete för flunsan jag haft har däckat mig över en vecka. Typiskt när jag har semester så är jag sjuk. I och för sig skulle jag ju inte göra något speciellt under semestern så jag känner inte att jag gått mista om något. Har ju verkligen fått ligga och dra mig utan att skännas.
 
Men nu tror jag tant är återsälld, nästan i alla fall. Bara lite svag i benen ännu men det går över. Igår och idag har jag varit och promenerat igen med hundarna. Underbart väder, precis lagom för mig. Glashalt är det dock så broddarna åker på direkt. Vill inte bryta benen igen.
 
Det återstår drygt en vecka av min semester ännu. Skall städa ut julen i veckan och fixa lite här hemma. Var ju och köpte en ny skurhink idag. 
 
Tycker ni inte jag lever ett spännande liv?
Men jag trivs och det är huvudsaken!!
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0