Träning

Nu så har jag äntligen kommit igång med styrketräning och hoppas att det skall hjälpa till lite för att få bukt med mina smärtor. Denna form av träning passar mig ganska bra. Jag kan inte hoppa, studsa å fara omkring med kotor och diskar som ligger hur som helst. Jag hoppas verkligen att detta skall stärka min muskulatur och minska mina smärtor i ryggen.  Så nu behöver jag all peppning jag kan få, så sätt lite press på mig nu gott folk!  :))
 
Det jag gruvar mig mest för och som gjort att jag inte tagit steget förrän nu är all smärta som förmodligen får nytt liv. Sjukgymnasten påminde mig hela tiden att jag måste vara beredd på det...:( men det är bara och gråta i kudden och tvinga sig iväg. Det blir sämre innan det blir bättre!
 
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0