Sakta mak

Lite stiljte på bloggen men har inte så mycket att skriva om. Livet som helt sjukskriven går i sakta mak och det är jag helt nöjd med. Försöker bara börja må bättre med träning och vila. 
 
På fredag flyttar min älskade syster till Sverige igen. Jag hälsar henne välkommen och hoppas att hon och barnen skall börja trivas här. Jag väntar med spänning och försöker att inte vara liiite missnöjd med att hon inte fick lägenhet närmare mig. Men man kan inte få allt här i livet och det kanske ordnar sig så småningom. Att inte få som man vill hela tiden innebär att man får träna på  sitt tålamod och det är bara bra för karaktären. :))
 
Förändringar i mitt liv är på gång, som jag skrivit om tidigare. Vad det gäller kommer ni att få veta så fort det är klart. Det blir en helomvändning och det känns bra. Men det är lite som att hoppa över ett stup och inte veta vad som kommer att hända. Men jag har gjort det förut och det är lite min stil att blunda och hoppa. 
 
Men som kristen får jag lita på den Gud jag tror på och hoppas att jag får kraft och ork att klara av det jag måste klara, resten sätter jag i Guds hand!
 
 
Herren är min herde, mig skall intet fattas!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0