En Pudlig söndag

Varit en riktig hunddag idag . Började med lill Sune som hittade en toalett pappersrulle som han fint dekorerade lägenheten med innan jag upptäckte det. Ture fick tag i Sunes gosedjur och såg till att den förvandlades till molekyler ungerfär. Ture gillar inte alls leksaker som håller mer än typ fem minuter.
 
En trevlig stund med pudelvänner på första medlemsmötet här i Luleå. Jätteroligt att träffa alla. Har ju en del på facebook men erkänner att jag tog miste på personer. Jag är hopplös och komma ihåg namn och en del har jag inte, mig veterligen, träffat i verkligheten och då är jag lite förvirrad. Men nu börjar jag snart få grepp på vem som är vem. 
 
En massa roliga ideer kom upp idag och jag hoppas vi tillsammans kan få ihop lite roliga aktiviteter. 
Resten av kvällen blir i lugnets tecken. Vilar ryggen och fortsätter längta efter våren och lite värme!
 
 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0