På G

Haft lite blogg och påskfasta från internet, som min dotter uttryckte det. Det har varit några spännande dagar innan jag så startade mitt trim i Tisdags. Nervöst men roligt. Jag tror det kommer att gå bra och dela lokal med bästa Linda är inte helt fel. Tack för all stöd och support jag får av dig!
 
Slut i kroppen är jag när jag kommer hem, men knoppen funkar å det är jag glad för..:) lite mindre tid på jobbet så jag hinner och orkar träna, det är jag ännu gladare för. I mitt tidigare jobb vad jag helt slut i kropp och tanke när jag kom hem. Helt utmattad faktiskt. Så det jobbet saknar jag inte och kommer förmodligen aldrig att göra.
 
Jag börjar lite lugnt så i morgon Torsdag är sista dagen denna vecka och då får jag sköta om mina egan pudlar under helgen..:)) mycket hund för mig hela tiden, både på arbetet och fritiden. Men det är som jag sagt tidigare mitt stora intresse och jag är så glad för mina hundar. En fantastiskt sällskap när man är ensam. Genom dom har jag fått möjlighet att lära känna massor av trevligt pudelfolk dessutom!
 
 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0