Fredag

Det är fredag kväll och kl är snart midnatt. Det börjar kännas att jag gjort mitt dagsverk för idag. Jobbat hela, halva dan, efter det hem och hann vila ryggen ca 20 minuter så kom kära syster. Iväg och handla och sedan ett besök hos kära mor. Man tror att man skall hinna så mycket men plötsligt slår tröttheten till och man vill bara hem.
 
Nu har jag jobbat två veckor med mitt trim. Det känns så roligt och det är lite som att komma hem. Visst kan det vara lite tungt ibland men det visste jag ju redan. Men på något vis så är det värt det. Hårt arbete har ingen dött av. Den stora skillnaden är att jag inte är ett dugg slut i huvudet. Ganska pigg faktiskt men självklart slut i kroppen. Igår for jag dock ganska omgående på gymmet efter jag kommit hem. Kroppen var som ny efter 45 minuter på gymmet. Det gör faktiskt susen. Tidigare hade jag inte för alla pengar i världen orkat ta mig till ett gym när jag kom hem från jobbet. Så det känns ju lovande. Dock hade jag ganska lätt att hålla mig för skratt när det började snöa mitt på dan. Helt otroligt vilket  trist väder, men å andra sidan kan man ju inte få allt här i världen...
 
Nu har jag ju också kära syster här och det gläder mig så innerligt. Kan ibland känna att jag inte riktigt smällt det ännu att hon numera bor här. Jag kan träffa henne när jag vill. Det är nog det bästa av allt.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0