Bloggtorka igen!

Har inte haft så mycket att skriva om senaste tiden. All min tid går åt till mitt nya jobb och att ränna lite hit och dit. Minns inte när jag var så mycket i farten som jag varit den sista månaden. Måntro det beror på att jag fått hit syster yster och har någon att ränna med :))
 
Nåväl jobbet är lika roligt ännu,. har inte ångrat mig en minut kan jag säga. Hoppas innerligt att det fortsätter i denna takt och känsla. För då kommer det aldrig att kännas som ett jobb utan ett rent nöje!
Om bara datorn och skrivarn på jobbet börja funka så blir allt perfekt! Har försökt med trådlöst men det gick inte så bra, så vi testar router i morgon hoppas jag. Jag är dock en riktig teknik idiot så jag får lite på mina söner. Stackare!
 
Nu skall jag söka igenom mitt förråd för att hitta tassar och sätta under kökstolarna, dom har redan repat korkmattan så det syns,,,inte så kul!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0