Urusel på det mesta eller bara lat!?

Jag är urusel på att laga mat, eller nej, jag ids inte laga mat är närmare sanningen. Sitter och äter en macka när jag nästan svimma av hunger. Tittade i kylskåpet och hittade inget. Kollade frysen och hittade inget fast den är full. Snacka om om I-landsproblem. Egentligen är jag superduktig på att laga mat, när jag ids och orkar. Hur kan man bli så lat så man bara helt enkelt inte ids?? skäms på dig Nilla!
 
Men jag är nöjd i alla fall att det är fredag. Hade tänkt bada en hund idag men det ides jag inte heller..hmmm. Skall städa i morgon, få se om jag ids det heller. Tänkte även hänga upp lite tavlor men jag ids inte!
 
Borde åka och hälsa på mina vänner, men guuu vad jobbigt, jag tror inte jag ids göra det . Tänkte även gå och kolla tvättstugan här på området, men hur kul är det!? Nä jag struntar i det! Tvättkorgen är full så jag borde tvätta men jag bara ids inte! Finns massor med saker jag borde göra, men vet ni vad, JAG IDS INTE!!!!!
 
Jag gillar att ta det lugnt!
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0