Badat hund

Då var Sune badad och klippt. En hund kvar denna vecka, de får bli i morgon. Önskar jag skulle orka ta alla tre samma dag men det tål inte min rygg. 
 
Var otroligt trött idag när jag kom hem från jobbet. Sängen såg så inbjudade ut så jag tänkte, ok bara en liiiten stund. Givetsvis slocknade jag som en klubbad oxe och har nog sovit ungefär en timme innan hundbadet. Få se hur nattsömnen blir nu då! Vore underbart om man kunde lura iväg en timme på eftermiddagen och ändå somna som vanligt på kvällen. Så brukar det dock inte funka för mig.
 
I morgon skall jag till frissan första gången på över ett år. Brukar ju sköta klippningen själv nu för tiden och då är ju resultatet därefter. Från och med nu, eller för någon månad sedan är det slutfärgat håret. Jag får bli gråhårig, det är bara och gilla läget. Så i morgon blir det avfärgning av utväxt och lite gråa slingor tror jag. 
Skall bli skönt och slippa allt tjafs med håret, jag är hur less som helst.Jag har då inte råd att springa till frissan för det. I morgon är det gymnasiefrissorna som skall få återställa mitt hår..:)) Bild kommer givetvis! 
 
Det är ju faktiskt riktigt snyggt med grått!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0