Virrpanna

Var lite förvirrad redan när jag vaknade. Yrslade omkring hela morgonen tills det var dax att åka till jobbet. Idag skulle jag testa att lämna hundarna "ensam" hemma. Sagt och gjort in i hundrummet med dom. Dock var sonen hemma, fast det visste vovvarna inte om. Jag for omkring här i lägenheten och sökte min mobil och snusdosa. Har som vana att läsa tidningarna på nätet varje morgon och till det krävs det läsglasögon. Nåväl, till slut hade allt jag behövde och haltade till bilen. Det snöade och hade snöat ordentligt under natten så bilen var ingensnöad. Fick börja med att sopa av den och skrapa rutorna. När jag hoppar in i bilen ser att att jag är i sista minuten men kommer och hinna ändå till ganska prick åtta. Hade en personal som väntade på mig. 
 
Sikten var urusel och jag tänkte att jag borde haft kamera och filma hur dåligt man ser efter vägarna här ibland, på tal om snökaos! När jag väl kommer till jobbet och går in i hissen, ivrigt samtalande med min personal( så jag även glömmer flexa in) ser jag till min fasa att jag åkt hemmifrån med mina terminalglasögon!!!!
 
Jag börjar gapskratta och tänkte för mig själv, vilken tur att jag inte filmat för det var förmodligen inget naturligt fel på sikten....*skrattar så jag kiknar* Jag var ju halvblind och nästan trafikfarlig! Inte undra på att alla var så suddiga i ansiktet...
 
Har kämpat mig igenom nästan hela dan. Vid lunch började jag få sprängande huvudvärk och blev lite illamående men tänkte att skam den som ger sig. Iväg och hämta julklappar jag köpt till personalen. Dom skulle hämtas vid ICA Nära på Kallkällan. När jag sent omsider var klar med det och skall köra tillbaka på jobbet så kör jag rakt ut och står mitt i en T korsning. Det snöade ganska bra och blåste så nu såg jag verkligen ingenting. Illamående och med en ordentlig huvudvärk tvärvände jag bilen och körde direkt hem. Kan säga att jag mådde inte alls bra när jag kom hem så i princip från stående ställning rasade jag ner i sängen och small av på två röda. Efter två timmer kommer sonen och hojtar att nu är det dax att vakna, då var kl 15:30....hoho där var den nattsömnen. Men huvudvärken och illemåendet var borta och virrpannan är något så när återställd!!
 
Å vovvarna har varit helt tysta!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0