Vintersemester

Då har jag så äntligen semester ända till 11 januari 2013, visst låter det länge? Hade lite kvar av årets semester att ta ut och det gråter jag inte för. Är ganska rädd om mig själv nu för tiden så jag tar till vara alla tillfällen för återhämtning. Har slutat och plåga mig själv till ingen nytta.
 
Kommer bara att vara hemma och njuta. städa lite förståss, pyssla om barn, barnbarn och hundarna. Försöka hälsa på mina vänner och ta igen lite av mitt slarv. Jag är otroligt dålig på att åka och hälsa på folk. Trivs bäst i hemmets lugna vrå. 
 
Julmaten skall också lagas tillsammans med dottern. Köttbullar, rullader, morotslåda som jag lovat till svärsonen (ett måste på finska julbordet)och lite annat smått och gott. Skall även pröva göra lakritsknäck, få se hur det smakar. Blir nog en ordentlig diet efter jul, som vanligt..:) Men inget nyprslöfte, det har jag aldrig börjat med och kommer inte heller att göra.
 
Sitter i jamasen och skall strax gosa ner mig i sängen och försöka hitta sömen!
 
Natti, natti!!!
 
 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0