Jag tror vi får en vit jul!

Vit Jul
 
 
 
Ser ut som om ingen behöver fundera på om vi får en vit Jul. Det snöar och snöar hela tiden. Jag skottar och skottar men det märks inte. Så idag får det komma snö bäst det vill för jag orkar inte. Idag har jag vilodag.
 
Efter mitt långa utlägg tidigare angående min matlagning har jag faktiskt skärpt till mig ordentligt. Idag blev det kyckling ala Nilla. Inte något riktig hit men helt ok. Ingen bild blev det i alla fall. :)
 
För första gången på många, många år längtar jag till julen. Skall bli så roligt att få vara med barn och barnbarn och deras vänner. Jag har gjort inköpslista så på Tisdag skall jag och dottern göra rullader och köttbullar. Resten delar vi väl upp lite mellan varann och fixar var och en för sig. 
 
Det blev inget fara till stan heller med storasyster idag. Ganska precis när hon är på väg hit så har hennes dotter ringt att dom krockat. En fartdåre körde om och orsakade smällen. Tack Gode Gud att dom körde sakta så det blev bara plåtskador. Skyddsänglarna var med även idag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0