En märklig dag

Idag har det varit en underlig dag. Ca halv nio i morse fick jag ett sms av den omtalade grannen till  mig det löd så här:
*Nu skäller det som ... här men det är i grannlägenheten. Dom har åkt till Thailand, SUCK!!!
 
Jag satt som ett fån och glodde på min telefon och fattade inte först vem det kom ifrån. Ser efter en stund att det är från grannfrun. Jag tänkte i mitt stilla sinne att hon kan inte må bra denna dam. Vad tänkte hon att jag skulle göra åt en annan grannes hund? Dessutom var jag på jobbet och hade hundarna med mig...nå jag svarade henne och rekommenderade att dom kan flytta till ett eget hus, att detta måste få ett slut. Det räcker att hon sms:ar mig om mina hundar om det behövs, men om andras hundar får hon gnälla till någon annan!
 
Egentligen är detta lite roande ändå. Tänk vad olika människor det finns och man får lära sig mycket :))
 
På fredag går jag på semester, tror ni jag ser fram emot det? Just precis det gör jag. Skall mojja ner mig här hemma och gosa med barnbarnen och vovvarna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0