Söndag

Sitter och filosoferar över min flytt och hur jag kan göra det mysigt både på ut och insidan. Börjar kännas mer och mer spännande så man kan väl säga att det värsta ångesten har börjat lägga sig. Jag fungerar ju så i allmänhet att jag, när jag väl bestämt mig, inte tittar bakåt och grubblar på det. Det enda problemet är att jag har så dåligt tålamod när jag väl kommer till skott. Det kan ta år och fundera och bestämma sig, speciellt när det gäller viktiga saker och då skall det hända helst igår..:)

I övrigt har helgen varit lugn och stilla som vanligt. Bror med fru har varit på besök och det händer ju inte allt för ofta. Dom bor i Finland så det blir inte så ofta vi träffas. Men alltid lika roligt när det väl sker. Min väninna och jag hade filmkväll i Lördags och lagade en god middag. Vi har tjejkväll ibland och hyr då filmer som vi vill se. Ganska trevligt faktiskt då vi dessutom gillar samma sorts filmer.

Saknar min syster dock, hon bor också i Finland och jag önskar så att hon skulle flytta till Luleå men det verkar inte så lovande just nu. Men vem vet, större under har ju skett i världshistorien.

Nåväl idag blir det inte många knop här inte. Det är ju Söndag och vilodag för mig. Att jag vilar sju dagar i veckan just nu tar vi ingen hänsyn till. :) Skall göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt och bara njuta av att just idag är det en riktigt bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0