Kycklinggryta alá mamma mu

Försöker få ihop en kycklinggryta som innebär att jag blandar det jag har hemma. Idag hade jag kokosmjölk, kastanjer, bambuskott, champinjoner å lite andra kryddor. Få se hur det smakar. :)
 
Dagen har förövrigt flutit i lugnets tecken, filosoferat och vilat hela dan. Tankarna rör sig givetvis runt trimmet och hur det kommer att gå. Vissa tvivel dyker upp ibland men jag försöker peppa mig att ungefär deltid måste jag fixa. Tränar jag och håller ryggen något så när så borde det fixa sig. Det blir ändå stor skillnad mot jobbet jag har nu, där jag skall tillbringa minst nio timmar per dag. Nä nog skall det gå bra.
 
I morgon är det gymmet igen och sen måste jag fixa Otto lite. Ha är gode långhårig nu. Undrar när jag skall klara av att klippa en utställningklippning för pudel. Verkar vara ett hopplöst projekt. I huvudet vet jag exakt hur det skall se ut, men å få ut det i handen och saxen, det ni, det är inte lätt. Men träning ger färdighet och jag har ju två hundar att träna på. Skulle dock inte i dagsläget ta på mig och klippa en utsällningsfrisyr. Men kanske en dag, vem vet.
 
Har inte träffat mina älskade barnbarn heller. Dom ligger i magsjuka, till och med hunden mår illa. Det vill jag inte ha så vi håller lite avstånd någon dag till...:))
 
Nu skall jag röra om i grytorna en stund och äta middag med sonen
Bye for now!
 

Lite hundbus!
FrankAttew
2023-05-15 @ 17:05:04

User Profile http://www.costaricadreamhomes.com/UserProfile/tabid/399/UserId/1598388/Default.aspx - Show more!

FrankAttew
2023-06-07 @ 02:47:05

If you're in need of a new boiler, our skilled technicians can handle the installation process with precision and professionalism. https://www.klimawald.de/profil/rivera-zoe-82 - Sewer line replacement...

GregoryToumb
2023-08-14 @ 03:01:59


Cracking the password for someone else's email - Cracking email passwords, ICloud Tracking App

Zakat Mean

This page truly has all the information and facts I needed about this subject and didn't know who to ask.

WilliamCed
2023-10-06 @ 22:04:14

Vi inbjuder dig att besöka en ny unik Sex individual Dating Endast vi har riktiga och verifierade frågeformulär
De mest befriade användarna i din region
Registrera dig med en kampanjkod - 995742 och få en ingång till en privat klubb!
Vi väntar på dig på vår - www.rudating.pro

Josephtusly
2023-10-24 @ 15:17:14

Real Sex Dating - [url=https://truelovedatinghub.life/?u=2rek60a&o=y548kyb&t=serdat]Click Here[/url]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0