Fredag den 13 april

Inge skrock här inte, kom precis på att det är den 13 idag. Synd om alla som sitter still hela dan idag och är livrädd att något skall hända dom..:))
Väntar på pizza som min son beställt och sen blir det en promenad med Ture och Otto. Måste komma ut och få lite frisk luft. Börjar känna mig piggare och behöver frisk luft. Hade funderingar på att börja rensa ut mitt förråd med böcker och föra dom till röda korset. Tror jag har 8-9 kartonger med olika böcker, allt från strunt till ganska hel ok romaner. Har varit med i bokklubbar under stor del av mitt vuxna liv men nu har jag inte plats för dom någonstans. Så det är lika bra och ge bort dom. Kommer förmodligen inte att läsa någon av dom igen.
Har även köpt lite blomfrön som jag inte orkar sätta i jorden ännu. Skall rycka upp mig och göra det i helgen. Det som hinner växa kommer i i blomlådor och krukor i sommar. Resten åker väl i komposten.
Nu kommer maten så det sätter punkt för idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0