Mitt i veckan

Idag tog jag på mig en utmaning i jobbet men tror det gick ganska bra faktiskt. Dagen blev lång och jag är lite dåsig och slut i ryggen. Men mitt arbete är så givande och utmanande så jag tar ingen hänsyn till att det är lite för tungt ibland.
 
Från det ena till det andra. Älskar min riskokare som jag köpt när jag flyttade till Luleå förra århundradet så idag stod det korvstroganoff och ris på middagsmenyn. Tog ork till mig och diskade för en stund sen och tar locket till riskokaren och lägger den överst på torkställning, över några glas. Krach, sa det när locket, som är gjord av glas, går i tusen bitar. Jag stirrar häpet på och undrar hur i all sin dar det gick till. Har inte kommit på det ännu. Så ajöss med den riskkokaren då....:(
 
Å jaaa, jag la den försiktigt i diskställningen, bara så ni vet!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0