Äntligen!!

Så är det nu äntligen tillåtet för mig att gå ut med den glada nyheten att jag skall bli mormor igen, för tredje gången!!! 
 
Det var den bästa julklappen jag kunde ha fått. Svärsonen hade skrivit ett kort och gav den till mig där han annoserade den lyckliga tillkomsten. Han är så rolig! Jag har gått omkring som en äggsjuk höna och bara väntat på tillåtelse av dottern att få berätta om detta. Tralllallla tralllallla tralllalllalaaaaaa!!!
 
Här kommer första bilden på mig och mitt första barnbarn Engla-Li som föddes i oktober 2005. Dottern bodde då i Jakobstad i Finland och ringde mig att nu hade hon fått värkar och åkt in på BB. Jag kastade mig bilen och körde till Jeppis i ilfart. Kom fram mitt i natten och smög in på Malmska sjukhuset och vädjade till BB personalen att jag måste bara få komma in. Jag har kört från Luleå som en galning och jag vill så gärna se mitt barnbarn. Klart jag fick komma in. 
 
En helt overklig känsla att för första gången få hålla sitt barnbarn, man har ju liksom hört hur det kan kännas och det var verkligen så! När jag fick mitt andra barnbarn hade dottern och hennes man flyttat till Luleå, tack och lov. Det gick undan må jag säga när Maja kom till världen. Drygt en halvtimme efter dom åkt till Sunderbyn ringer svärsonen och säger att dom fått en dotter till!!! Jag trodde han drev med mig, men det var sant. Dom han precis innanför dörrarna så var hon född!!
 
Mommos hjärtan!!
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0