Ogillar!

Alla som känner mig vet att jag har dåligt tålamod med personen som beter sig korkat. Alla vet att kommunikation är bland det svåraste som finns men viss informationsöverföring är så klockrent så fattar man inte det då vill man inte begripa. Då vill man skapa osäkerhet och lite konflikter, för sitt eget höga nöjes skull. Sånna personer har jag inte mycket till övers för. 
 
Det är helt ok och missförstå, tolka fel osv, osv det gör jag ofta. Men blir jag överbevisad så ger jag mig. Jag behöver inte spela dum, det tillför ingenting utom irritation för omgivningen.
 
En del har sjukliga behov att skapa intriger, skapa splittring och bete sig. Undrar hur dom blev vaggade!?
 
 
Skitprat står mig upp i halsen och fegheten att inte våga stå för det man tycker får mig att kvävas. Människor som bara "vill vara med" om dom får ställa till det gör mig topp tunnor rasande. Försöker man förklara hur det ligger till då spelar dom död, för att kunna fortsätta älta och surra svammel!
 
Nä sånt ogillar jag skarpt å nu går jag å lägger mig, innan blodtrycket stiger till farliga höjder!
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0