Sunes skutt!!

Måste bara få berätta om Sunes skutt den var obetalbar.  Jag sitter lugnt här vi datorn och läser morgontidningen. Sune kommer och vill bli killad under hakan som vanligt och givetvis gullar vi en stund. Jag säger att nu är det bra för matte vill läsa tidningen. 
 
Jag märker i ögonvrån att Sune studsar och studsar efter något uppe på min säng men tänker inte mer på det. Å plötsligt händer det!!! hoooooppppp så var han uppe i sängen. Men minen hans, ni skulle sett, han stod som förstenad, hukade sig och tittade sig omkring och fattade absolut ingenting. Det var en pappersbit han var ute efter, den hängde bara ur munnen, för se ser ni den fick han åxå.
 
klart att jag inte hade kameran redo för den minen han hade, den var oslagbar hahahahahha
Så här kommer en annan bild
Mattes sötnos
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0