Tillbaka

Kom plötsligt på att jag skall börja skriva lite igen. Det brukar gå bra ett tag och sen har jag liksom inget att komma med, känns det som. MEn nu tutar vi och kör igen så får jag se vart det leder. 
 
Just idag har jag inte ådstadkommit speciellt mycket, har haft lite otur med sjukdomar senaste månaden. Först en rejäl magsjuka eller vad det nu var som golvade mig totalt. Nästan fyra dygn sov jag mellan toalettbesöken. Det märks att man blir ädlre och äldre för det tar längre tid att bli återställd, så en vecka tog det innan jag kände mig som folk igen. Var frisk en vecka och så får jag en förkylning som jag inte haft på år och dar. Hur jag orkat denna vecka förstår jag inte, men treo och Rinexin hjälpte mig genom arbetsdagarna något så när. Treo är fina grejjer när det verkligen kniper(tar inte dom i vanliga fall) men dom botar det mesta, t.o.m brustet hjärta, brukar jag skämtsamt säga. Nu hostar jag och kraxar mig genom denna helg men tror att det börjat vända, känns så i alla fall. 
 
Kände mig lite pigg här på förmiddagen så sängkläderna åkte ut på vädring och där lämnade dom till eftermiddagen, orkade verkligen inte ta in dom igen. Bad yngsta sonen komma en sväng för att hjälpa mig och packa in utemöbler och diverse för vintern så jag var tvungen att ta in sängkläderna. Vi hann precis få in allt när det kom ett riktigt spåregn, snacka om timing :) Som tack fixade mammsen kyckling och ris till middag åt oss. 
 
Å vet ni vad, nu började jag hicka så det går inte att skriva mer. Det äääär inte lätt att bli gammal!
Edwinsipum
2023-06-14 @ 14:45:54

Our gas engineers and heating engineers are qualified professionals who can handle any gas-related repairs or installations. https://photoclub.canadiangeographic.ca/profile/20733558 - Blocked manholes...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0