Äntligen!

Som jag har väntat och längtat efter ledigheten. Så nu har jag semester ända till 12 januari. Vet ni vad jag längtat mest efter, jo min nya julpyjamas och att få bädda rent med juliga sängkläder :))
Så nu är det gjort och här sitter jag och myser med jamasen på, alldeles vitt ute och alla ljusen brinner. Det är livskvalité. 
 
Vet ni det bästa med att bli gammal eller äldre åtminstone är att man lär sig mer och mer att ta vara på dom små ljusa stunderna i vardagen. Ju mer man har varit med om desto mer inser man hur det "grå vardagen" är värdefull. Tak över huvudet, mat på bordet och ett varmt hem , de ni mina vänner är något att vara tacksam över. 
 
I morgon skall jag göra köttbullar och rullader till julafton, annars så blir det ingen riktig jul för mina barn, tror jag :) fast det kanske är jag som tycker att det inte blir någon jul: Min dotter kommer hit och hjälper till så hon lär sig hur man gör. Då kanske jag blir bjuden nån gång,,,,
 
 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0